Top Ad unit 728 × 90

Breaking News

recent

Orang-orang ini duduk melayang di Langit dengan 1 tongkat

Lihatlah gambar-gambar ini, mungkin anda juga pernah melihat tayangan di televisyen, semuanya asli tidak dan ada kejuruteraan photoshop. Manusia melayang dan hanya bertumpu pada sebuah tongkat, mereka melayang di udara dan seolah-olah tubuh mereka sangat ringan.


Sila anda nikmati gambar-gambar ini, kenapa mereka boleh melakukan itu semua? Adakah mereka adalah orang yang sakti dengan ilmu meringankan tubuh? Okey ... kita akan bongkar misteri manusia melayang ini dalam bahagian akhir posting ini.





 


orang-orang disekitar manusia melayang ini melihat penuh dengan kehairanan mengapa mereka ini dapat melayang diudara hanya dengan bertumpu dengan satu tongkat.

Tapi orang yang melihat aksi unik manusia melayang ini tidak pernah berfikir, bagaimana jika mereka melakukannya dengan tanpa pakaian atau paling tidak bukan dengan pakaian yang serupa jubah. Berikut ini rahsianya .


Lihatlah garis merah yang ada dalam gambar diatas, garis merah tersebut adalah merupakan besi penyangga yang dibungkus dengan sesuatu yang mirip tongkat untuk menopang manusia melayang ini, sebetulnya itu semua merupakan sebuah rangkaian besi yang direka mirip kerusi untuk tempat duduk .

Manusia melayang yang ditutup dengan pakaian bongsor yang dikenakannya. Lihatlah, pada bahagian bawah, mereka selalu menggunakan alas kain, karpet atau semisalnya itu adalah merupakan helah untuk menghilangkan tumpuan / penopang di atasnya baik berupa rangkaian besi yang dibuat melebar atau besi tersebut di tanam didalam tanah.

Kesimpulannya mereka tidak akan pernah melakukan itu semua jika tanpa jubah, bukan kerana takut andainya besi penyangganya kelihatan.

Orang-orang ini duduk melayang di Langit dengan 1 tongkat Reviewed by andi msc on 20.41 Rating: 5

Tidak ada komentar:

All Rights Reserved by Article of the day © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Diberdayakan oleh Blogger.