Top Ad unit 728 × 90

Breaking News

recent

Kisah Menyayat Hati Kupu-Kupu Malam di China




Cerita bergambar ini mengenai seorang gadis kecil yg cantik bernama Ah-V . Ah V umur 16 tahun dengan pakwenya Xiaowu (berumur 28, dipenjarakan dua kali total 5 tahun, pengangguran )

Zhao Tielin adalah seorang jurugambar dokumentari. Dia mengambil foto-foto pelacur desa Cina. Untuk membangun kepercayaan dengan para pelacur, Zhao menjadi teman mereka. Zhao sangat miskin pada waktu itu seperti pelacur, sehingga mereka percaya padanya secara perlahan-lahan.

Setelah lama bergelumang melayan nafsu lelaki

Ah-V akhirnya hamil tanpa diketahui siapa yg telah hamilkan dia.Ini kerana dia masih baru dalam bidang ini dan selalu mengalah dengan pelanggan yang enggan memakai kondom


Ah-V memilih jalan gugurkan kandungan


Dia sudah hamil empat bulan dan dia tidak ada duit untuk gugurkan kandungan.Doktor kata dia janin dah besar sangat.

karena Ah-v tidak ada duit membayar bilik ,mereka meletakkan dia di lorong belakang dengan tabung digantung pada pagar seperti tali pengikat anjing


Ah-V berkali2 disuntik semasa pembedahani, dia menghabiskan semua duit simpanan Ketika dia meninggalkan klinik merasa sedih dan lemah, gadis-gadis lain semua tertawa di belakang punggungnya dan menyebutnya "gadis bodoh"



kadang-kadang ada jer pelanggan yang membayar dengan duit palsu.Ah-V yang berasal dari kampung tak pernah bersekolah senang-senang je ditipu lelaki kurang ajar

Kalau bisnes baik..Ah V suka bersiar-siar seperti remaja lain


sering pakwenya meminta duit dari Ah-V " mana duit !!" Teman lelaki yang tak pernah bekerja membuatkan dia menanggung makan dan minumnya.


Ketika Xiaowu ucapkan Ah-V: ". Aku mencintaimu, aku akan menikahimu" cuma rayuan palsu, tapi Ah-V merasa bahagia dan selamat tika mendengar kata-kata ini.





sedang proses tawar menawar


Kadang-kadang Teman lelakinya terpaksa mengusir "pelanggan" yg tidak bayar berpatutan


Ah-V gembira jika bertemu pelanggan yg hensem


jika ia mendapat 13 pelanggan dalam sehari dia boleh mendapat duit lebih.tapi terkadang ia jadi sangat lemah bahkan tdk sanggup bangun dari tempat tidur setelah melayani pelanggan seramai itu


Sering pakwenya pukul Ah-V kalau kurang pelanggan




hari itu dia tdk mendapatkan pelanggan dia pun menangis, Ah V hanya lah seorang gadis kecil yang terpaksa menjadi dewasa terlalu cepat.


Bersalahkan dia? Menjadi mangsa kerakusan dunia.... Ah-V 

Kisah Menyayat Hati Kupu-Kupu Malam di China Reviewed by andi msc on 08.43 Rating: 5

Tidak ada komentar:

All Rights Reserved by Article of the day © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Diberdayakan oleh Blogger.